Servisní smlouva

Servisní smlouva

 
Motto:
Servisní smlouva Vám zajistí pravidelné kontroly počítače a nastavení sítě. Pravidelná údržba vytvoří detailní znalost jednotlivých ppočítačů, uživatelů a krizových bodů kanceláře.

 

Servisní smlouva zahrnuje:

  • pravidelnou kontrolu a aktualizaci operačního systému
  • kontrolu antiviru a jeho funkčnosti
  • údržbu dat na harddisku dle možností uživatele
  • odstranění škodlivého softwaru nedobrovolně nahraného z internetu
  • odstranění nežádoucích záznamů registru
  • konkrétní požadavky a dotazy uživatelů
  • 24 licencí Žateckého ArchiCADu při uzavření smlouvy 

Pdle konkrétní situace je využíván vzdálený systém řízení počítače “TeamViewer“, který umožňuje zabezpečené on-line řešení drobných problémů po internetu. Důležitou součástí servisní smlouvy je reakční doba na mimořádný servisní zásah. V praxi se stává že je nutné urychleně řešit problém s technikou. Smlouva nás zavazuje bezodkladně řešit Váš problém. Ve výjimečných případech i mimo pracovní dobu, která je od 8:00 do 18:00 hodin v pracovní dny. Tyto zásahy jsou poté účtovány individuálně, případně odečtem následných pravidelných hodin. Smlouva nemá výpovědní lhůtu a zákazník ji může kdykoliv písemně vypovědět. Pro zákazníky bez smoluvy o Supportpacku a bez servisní smlouvy účtujeme 900 Kč bez DPH za každou započatou hodinu.

Hlavní výhody servisní smlouvy pro Vás:

  • zbavuje Vás starosti s počítači, pouze rozhodujete o našich doporučeních.
  • úsporu nákladů. Vícepráce jsou účtovány 600 Kč bez DPH za každou započatou hodinu.
  • minimalizuje ztráty vlivem nepředpokládaných poruch vhodnými doporučeními.
  • pravidelná údržba monitoruje stav počítače a včas odhalí a upozorní na závady.
  • dává jistotu, že se v kritických situacích můžete obrátit na někoho kdo zná Vaši situaci a dokáže pružně a rychle zareagovat.
  • k ničemu Vás dlouhodobě nezavazuje.

Kontakt:
Pavel Čermák
tel: 257 310 090
gsm: 777 226 003
cermak@cegra.cz