SupportPack slouží k zabezpečení maximální návratnosti investice do produktů firmy Graphisoft. V rámci Support Packu poskytuje Cegra jeho uživatelům automatickou údržbu a aktualizaci programu Archicad (upgrade) a speciální servisní podmínky.
Automatická údržba a aktualizace programu Archicad (upgrade) zahrnují
- novou verzi Archicadu, jež je uvolňována cca 1x ročně. Tento tzv. velký upgrade je standardně zpoplatněn, např. cena upgrade Archicadu 26 na Archicad 27 je 40 800,- Kč bez DPH. Uživatelé SupportPacku tento poplatek neplatí
- průběžně uvolňované (několikrát do roka) malé aktualizace (patches). Tyto jsou uživatelům SupportPacku taktéž k dispozici bez jakýchkoli dalších poplatků
Speciální servisní podmínky zahrnují
- technickou podporu po telefonu („hotline“) nebo prostřednictvím e-mailu během normální pracovní doby (9.00 – 16.00)
- přístup zdarma do heslem chráněné části www stránky Cegry
- zasílaní ArchiNEWS v momentě, kdy je toto vydáno
- 30% slevu oproti ceně ceníkové na servisní služby Cegry
- bezplatné školení aktualizované verze Archicadu pro tolik osob, kolik licencí Archicadu má uživatel právo používat
- 30% slevu oproti ceníkové ceně školení nabízených Cegrou
- kontrolu produktivity práce na pracovišti uživatele na základě jeho vyžádání
- pojištění ochranné jednotky (hardwarový klíč) Archicadu proti krádeži, poškození nebo poškození živelnou pohromou (požár, povodeň,…) Dodavatel poskytuje 50% slevu z manipulačního poplatku za výměnu ochranné jednotky
- pozvání na akce pořádané Cegrou
SupportPack musí zahrnovat všechny licence Archicadu, které uživatel aktuálně má. Rovněž všechny později zakoupené licence se k SPu připojují, SP se o ně rozšiřuje. SP je dodáván minimálně na 1 rok. SP je k dispozici pouze těm uživatelům, kteří pracují s aktuální verzí Archicadu. V případě, že SP chce využít uživatel se starší verzí Archicadu musí jej dříve upgradeovat o to standardním způsobem.
Přehled cen >>
Pro více informací nás neváhejte kontaktovat >>