HELPDESK CEGRA
Pro technickou podporu je Vám k dispozici HELPDESK, systém evidovatelné technické podpory. Systém eviduje dobu a způsob řešení, dohlíží na dokončení a odbornou způsobilost řešitelů. Ke všem problémům se dá vrátit a přezkoumat je, eventuálně doložit dokončení případu. Pro uživatele služby SupportPack je technická podpora poskytována zdarma. Zdarma je také poskytována podpora šest měsíců po nákupu software bez služby SupportPack. Pro ostatní zákazníky je technická podpora zpoplatněna dle ceníku CEGRY. (doba se účtuje po 20 minutách)
COMMUNITY GRAPHISOFT
Komunitní portál spravovaný Graphisoftem. Najdete zde přehledně roztříděné návody a manuály, informace o novinkách i prostor k všeobecné diskusi.
Přání a požadavky na nové funkce či vylepšení stávajících můžete zadávat do Wishlistu.
NEJČASTĚJI ŘEŠENÉ DOTAZY
Jak z Archicadu exportovat PDF A-3?
Převod knihoven starších projektů na globální knihovnu v Archicadu 28.