Novinky Twinmotion 2024.1
- rychlé rozmístění objektů po dráze a v oblasti
- nový materiál reagující na roční období
- nový typ média – sekvence
- přizpůsobení nastavení kamery chování reálné kameře
- přepracované nastavení kamery;
- možnost rozmístění objektů do vrstev
- … a dále podpora Unreal Engine 5.4, zjednodušený způsob vytváření nových materiálů, textury pro zvýraznění stínů od rozptýleného světla, vylepšené zobrazení látek, resp. vláknitých materiálů, „předurčené animace“ a vnořené animace
Novinky Twinmotion 2023.2
- Lumen (Unreal Engine 5.0 technologie pro zobrazování globálního (nepřímého) osvětlení přímo ve Twinmotion)
- import animovaných objektů (soubory FBX, glTF a GLB)
- podpora Adobe Substance 3D materiálů
- „malování“ resp. nanášení více typů povrchů
- práce na více obrazovkách
- reálné sluneční světlo (65 000–100 000 luxů)
- lokální expozice (napodobuje způsobu, jakým oči reagují na různé světelné podmínky)
- WebVR podpora pro Panorama sety
- realističtější simulace sněhu a deště
- průhlednost vody v režimu Path Tracer
- optimalizovaný materiál sklo
Novinky Twinmotion 2023.1
Video (2 min 34 sec) s následujícími informacemi:
- import všech CAD modelů
- jednoduché & intuitivní uživatelské rozhraní
- šablony výstupů
- více než 700 000 objektů umístitelných „táhni & pusť“
- dráha pohybu na 3 kliky
- „kreslení“ porostů
- nastavení ročního období na 1 klik
- tvorba vlastních objektů z fotky
- nastavení materiálu na 1 klik
- nastavení barvy na 1 klik
- přizpůsobení světel v reálném čase
- přepnutí z reálného času do Path Tracing na 1 klik
- TM cloud
- Art Station
- hlubší propojení do Unreal Engine
Point cloud podpora
TM načítá laserově skenovaná data, obvykle získaná v rámci architektonických nebo průmyslových aplikací. Mračna bodů jsou přidána jako nový typ objektu. Ty mají referenční body (pro uživatele neviditelné), které umožňují výběr, přemísťování a barvení. Nelze je ovšem editovat a formát *.E57 není v podporován systému MacOS